Vizitează secțiunea Evenimente
Trainingul are ca scop îmbunătăţirea imaginii companiei transmisă de angajaţi. O imagine pozitivă poate genera o relaţie pe termen lung cu clientul.
Clientul vede şi aude, i se povesteşte şi îşi formează o imagine, „partea vizibilă” a unei organizaţii. Un lucru esenţial este ca această imagine să fie obiectivată la fiecare contact. Această imagine are o anumită încărcătură afectivă care va determina nivelul de motivaţie la clienţi. Când acestă motivaţie este pozitivă, atunci apar premizele unei relaţii pe termen lung.
Obiective urmărite:
comportament ce transmite atenţie acordată clientului
comunicare verbală pozitivă şi clară
adoptarea unei atitudini profesioniste faţă de client
reducerea stării de încordare a lucrătorului din Front Office pe parcursul programului
crearea sentimentului de încredere
Ce înveți:
Beneficii:
27 Martie 2015
sau
18 Aprilie 2015
1 zi 10:00 - 18:00 Cu două pauze de cafea și pauză de prânz.
TRAINER:
LOC : str. A. Borneanu nr.2 vezi harta...
COST: 680 lei + tva - Cuprinde instruirea, hand-out-uri, și coffee break.
MĂRIMEA GRUPULUI : max.18
ÎNSCRIERE: Dacă nu ai cont: 1. Creezi un cont nou AICI. Vei primi un mail din care să dai click de validare. 2. Te autentifici AICI și va apare mai jos caseta "Formular Comandă", bifează cursul și click. 3. Completezi datele din formular și vei primi un mail automat pentru confirmare și detalii de plată. 4. Cu minim 3 zile înainte de începerea cursului vei primi un mail cu toate detaliile organizatorice de care ai nevoie. Dacă ai deja un cont: Urmează pașii 2-4.