Trainingul are ca scop îmbunătăţirea imaginii companiei transmisă de angajaţi. O imagine pozitivă poate genera o relaţie pe termen lung cu clientul.

Clientul vede şi aude, i se povesteşte şi îşi formează o imagine, „partea vizibilă” a unei organizaţii. Un lucru esenţial este ca această imagine să fie obiectivată la fiecare contact.  Această imagine are o anumită încărcătură afectivă care va determina nivelul de motivaţie la clienţi. Când acestă motivaţie este pozitivă, atunci apar premizele unei relaţii pe termen lung.


Obiective urmărite:

  • comportament ce transmite atenţie acordată clientului

  • comunicare verbală pozitivă şi clară

  • adoptarea unei atitudini profesioniste faţă de client

  • reducerea stării de încordare a lucrătorului din Front Office pe parcursul programului

  • crearea sentimentului de încredere

 

Ce înveți:

  • Comportamentul care transmite cel mai eficient interes, atenţie şi încredere: rapport 
  • Atitudinea vânzătorului care susţine un comportament profesionist
  • Recunoașterea și conştientizarea atitudinii clientului şi impactul ei în relaţie
  • Controlul stărilor emoționale
  • Tehnici de clarificare a comunicării
  • Cum ghidezi clientul de la dorințe la fapte 


Beneficii:

  • flexibilizarea participanţilor din punct de vedere al atitudinilor şi comportamentelor
  • utilizarea competenţelor inconştiente ale participanţilor
  • motivarea pentru autocontrol în ariile de responsabilitate
  • conştientizarea poziţiei şi responsabilităţilor lucrătorului din FO
  • implementarea unor convingeri ce generează comunicare eficientă

27 Martie 2015

sau

18 Aprilie 2015

1 zi 10:00 - 18:00
Cu două pauze de cafea și pauză de prânz.

TRAINER: 

LOC : str. A. Borneanu nr.2 vezi harta...

COST: 680 lei + tva -  Cuprinde instruirea, hand-out-uri, și coffee break.

MĂRIMEA GRUPULUI : max.18

ÎNSCRIERE: 
Dacă nu ai cont:
1. Creezi un cont nou 
AICI. Vei primi un mail din care să dai click de validare.
2. T
e autentifici AICI și va apare mai jos caseta "Formular Comandă", bifează cursul și click. 
3. Completezi datele din formular și vei primi un mail automat pentru confirmare și detalii de plată. 
4. Cu minim 3 zile înainte de începerea cursului vei primi un mail cu toate detaliile organizatorice de care ai nevoie. 
Dacă ai deja un cont: Urmează pașii 2-4.