Viziune                                                          

Profitul companiilor este creat de OAMENI POTRIVIŢI care acționează agil, sistematic și creativ prin maximizarea potențialului resurselor și oportunităților.

- Îţi alegi cei mai POTRIVIŢI oameni?

- Cei nou angajați se adaptează uşor şi natural?

- Cum faci retenţia oamenilor cheie încă din momentul recrutării?

Ai şansa să găseşti reţeta de succes pentru aceste temeri ale oricărei organizaţii şi să angajezi cei mai de succes oameni estimând POTENŢIALUL acestora.

Se întâmplă DOAR pe parcursul unui proces de recrutare în cadrul căruia evaluarea candidaţilor are la bază factorii de succes.


Obiective
                                                                                      

Prin utilizarea metodologiei Lean Recruiting se obţin:

1.    IDENTIFICAREA celor mai potriviţi candidaţi conform cerinţelor postului
2.    SELECTAREA candidaţilor cu nivel HIGH POTENTIAL
3.   ANGAJAREA într-un timp scurt şi cu costuri mai mici a celui care asigură performanţa în context organizaţional şi de business
4.    Crearea premiselor pentru DEZVOLTAREA celui nou angajat în acord cu Factori de Succes validați prin cercetare

Ce este diferit faţă de alte metode?

1. Nu procesăm „manual” mii de cv-uri și garantăm nivelul de potențial pentru fiecare candidat în timp record și cost redus.

Context: accesul la internet și programe de instruire cu privire la felul în care un candidat trebuie „să dea bine” la un interviu, cât şi multitudinea de platforme online care fac posibil un număr extraordinar de mare de aplicații, fac din munca de recrutare o „căutare a acului în carul cu fân”.

Exemplu: din 3150 de candidați pentru 100 posturi avem o listă scurtă cu cei mai buni în doar 12 zile.

2. Filtrăm pe cei mai buni pe bază de criterii obiective, special calibrate pentru tipul de proiect pe care îl va prelua candidatul.

Context: accesibilitatea programelor de tip MBA nu mai garantează în acest moment că pregătirea teoretică este dublată de capabilitatea de adaptare la un mediu economic turbulent. Nepotismul sau influența personală a unui candidat într-un interviu poate distorsiona imaginea față de realitatea constatată ulterior.

Exemplu: manager cu abilități de agent de schimbare pentru propagarea viziunii companiei.

3. Creștem posibilitatea identificării în piaţă a candidaților ultraspecializați, în alte medii decât platformele de recrutare online.

Context: solicitările crescute ale companiilor pentru specializări de nișă sau migrarea forței de muncă spre alte țări exact pe aceste specializări.

Exemplu: 0 candidați pentru 5 posturi programator C#

4. Găsim candidaţi necalificaţi sau entry level care au nevoie de nivel minim de formare pentru proiecte specializate.

Context:  zgomotul creat de media a impus creșterea capabilității de comunicare și utilizarea nu numai a formelor de comunicare pasivă, ci mai ales prin implicarea oamenilor în comunicarea mesajului de brand. De multe ori munca unui întreg departament de marketing se înneacă în vorbele unui angajat temporar iar mesajul de brand nu este transmis cu impact.

Exemplu: o campanie de comunicare de brand sezonieră are nevoie de 70 de tineri 


Procesul Lean RECRUITING
O metodologie creată pentru nevoile organizaţiilor în scopul identificării, selectării şi angajării celor mai potriviţi oameni cu specificul, nevoile, cultura şi valorile organizaţionale. Cuprinde:

-          Un chestionar eliminatoriu care triază foarte precis şi specific candidaţurile, în funcţie de cerinţele de bază ale postului şi organizaţiei

-          O listă de candidaţi eligibili sub formă de clasament în ordinea potenţialului acestora

-          Raport de interviu personalizat pentru candidaţii cu cel mai ridicat nivel de potenţial

-          O listă scurtă cuprinzând cei mai buni candidaţi recomandaţi

-          Un ghid de interviu adaptat profilului şi ariilor de explorat ale candidaţilor de pe lista scurtă

-          Raport psihometric al potenţialului, foarte precis şi detaliat în 40 pagini, validat ştiinţific în mediul de afaceri

-          Feedback personalizat pentru indentificarea ariilor de actualizare a potențialului

 

Ce câştigă organizaţia ta?

-  Angajaţi cu potenţial 

-  Economie de timp

-  Economie de resurse

-  Îi găseşti pe cei mai buni înaintea altor companii

-  Informaţii pentru construirea planului de dezvoltare al celui angajat

-  Integrare în companie într-un timp scurt a celor angajaţi

-  Şanse sporite ca cel nou angajat să rămână timp îndelungat în companie

-  Premize pentru rezultate excelente în contextul de business

-  Adaptabilitate crescută a celor recrutaţi la schimbări interne

-  Dezvolţi în timp un mediu propice dezvoltării potenţialului uman


Cui ne adresăm?

În cadrul organizaţiilor beneficiarii direcţi pot fi atât specialiştii HR cât şi managerii de pe diverse niveluri care asigură funcţionarea business-ului din perspectiva resurselor umane.

Cere acum o ofertă la info @ mindmaster.ro sau la 0723 514 999

Pentru solicitări Lean Recruiting:

info (at) mindmaster.ro

0723 514 999 - Mihaela Zaharia