Vizitează secțiunea Evenimente
Acest curs se desfăşoară pe durata a 3 zile, 19 - 21 Aprilie 2013, şi implică o antrenare intensă și practică.
Despre trainerul Sid Jacobson găsiţi informaţii aici .
http://www.zf.ro/profesii/charisma-atuul-liderilor-managementul-prin-forta-cea-mai-mare-slabiciune-3259585/
http://www.campusnews.ro/stiri-intalniri_online-4777069-sid-jacobson-romanii-anumite-limite-mentalitate-dar-nu-ceva-neobisnuit-toate-culturile.htm
TRAINER: Sid Jacobson
Cursul va fi susţinut în limba ENGLEZĂ!
Pachete:
Clasic: 1450 lei + TVA.
Cuprinde instruirea, hand-out-uri, și cele două coffee break-uri.
MAX: 2350 lei + TVA.
Cuprinde instruirea, hand-out-uri, cele două coffee break-uri, plus:
2x LUNCH cu Sid Jacobson (5 locuri). Cartea "Stări Soluție" scrisă de Sid Jacobson cu autograf din partea autorului.
MĂRIMEA GRUPULUI : 15 pers.
Solicita oferta personalizata!
Astăzi, probabil că managementul schimbării nu mai este cea mai corectă formulare. Deoarece rata schimbării este atât de accelerată încât ar trebui numită doar “management”.
Sunt multe tipuri şi niveluri de schimbare în organizaţii. Inţelegerea procesului schimbării necesită cunoştinţe, experientă, şi mai mult decât atât, training. Programarea Neuro-Lingvistică este, printre altele, chiar studiul procesului de schimbare. Asta este extrem de util în trainingurile adresate celor care trebuie să creeze şi să implementeze schimbarea în cadrul companiilor. Planificarea, comunicarea, leadership-ul şi comportamentul managerilor de orice nivel au nevoie să fie coordonate într-un mod eficient astfel încât schimbările să fie implementate uşor.
Un lucru important este înţelegerea că indivizii din orice organizaţie vor aduce cu ei reacţiile personale la schimbare. Percepând şi înţelegând aceste reacţii, apreciindu-le şi răspunzând într-un mod corespunzător, este crucial pentru a menţine armonia în timpul procesului de schimbare. Un leader trebuie să fie conştient şi să aibă abilitatea de a comunica eficient cu o varietate de oameni şi în diverse situaţii pentru a asigura o tranziţie uşoară şi pentru a evita probleme serioase.
In plus, şi echipele răspund la schimbare într-un mod previzivil. Inţelegând cum funcţionează acestea, si ce să faci cu ele, poate spori foarte mult modificările si eficacitatea lor. Câteodată, acest lucru depinde de cum funcţionează echipa, înainte ca schimbările să fie implementate. Este nevoie de abordări diferite pentru fiecare caz în parte.
Unul din lucrurile pe care le-am învăţat de-a lungul anilor este ca profesioniştii eficienţi în schimbare trebuie să ajute oamenii de la toate nivelurile din companie să accepte provocarea oricărei schimbări şi să depăşească frica sau alte mecanisme de rezistenţă. Trebuie să construiască mecanisme adecvate de suport pentru oamenii care se confruntă cu aceste provocări şi să-i ajute să le depăşească. Dacă acest lucru este făcut bine, este posibil să creeze un progres real pe termen lung din orice schimbare pe care o fac.
In sfârşit, schimbările eficiente pot fi concepute şi procesul implementării poate fi planificat cu toate aceste variabile în minte. Asta include, concret, planificare pentru flexibilitate şi eficacitate în luarea deciziilor de-a lungul întregului proces. Abilităţi de comunicare, tehnici de rezolvare de probleme şi un sistem de suport ferm ar trebui puse la punct şi operaţionale.
Se poate obţine ceva fundamente solide pentru manageri de orice nivel ca să aprecieze aceste variabile şi ca să raspundă corespunzător la ele printr-un curs relativ scurt.
Un astfel de curs poate fi conceput pentru a împlini nevoile managerilor, astfel încât fiecare participant să primească instrucţiuni precise şi abilităţile de care au nevoie, pentru a gestiona schimbarea eficace şi într-un mod care să aducă valoare întregii companii.
Sunt multe teorii, cărţi şi traininguri despre managementul schimbării. Majoritatea acoperă câteva aspecte necesare să ajute organizaţiile să facă faţă dificultăţilor.
Pot include modele organizaţionale, ceva teorii de comunicare, principii de leadership şi informaţii bune despre relaţiile interumane. Puţine, dacă există, intră cu adevărat adânc în aspectele psihologice pentru a înţelege ce este de făcut când oamenii se blochează, cu atât mai puţin cum să prevină acest lucru. Noi nu am găsit nici o abordare despre cum ajung oamenii să se blocheze.
Majoritatea managerilor, şi multi teoreticieni, vorbesc despre cum să “conduci” schimbarea într-o organizaţie. Este normal, din moment ce majoritatea consideră că managerii trebuie să conducă oamenii să facă ceea ce li se spune, în cea mai mare parte a timpului. Totuşi, adevărul este că asta este o paradigmă a cărui timp a trecut.
Adevăraţii leaderi nu trebuie să forţeze, să tragă sau să constrângă. Pentru a înţelege real cum să producem schimbarea, mai întâi trebuie să înţelegem ce ţine lucrurile pe loc. Această inerţie este ceva la care putem face faţă direct, o dată ce ştim cum funcţionează. In măsura în care aceasta este eliberată, oamenii se pot mişca liber către noi direcţii cu flexibilitate şi motivaţia pe care şi-o generează singuri.
In primul rând, şi cel mai important, oamenii au nevoie de motivaţie pentru a se schimba; un motiv pentru care s-o facă. Au nevoie de un sens; instrucţiuni, echipamente şi capabilităţi cu privire la cum să facă schimbarea. Au nevoie de oportunitate; şansa de a face schimbarea în moduri care funcţionează pentru ei.
De asemenea, au nevoie să simtă că fac parte din fiecare schimbare, şi că cel puţin sunt ascultaţi. Oamenii pot accepta schimbările, chiar şi cei care nu vor, mult mai uşor dacă ajung să-şi exprime punctul de vedere, îndoielile şi îngrijorările; chiar şi atunci când decizia nu este sub controlul sau autoritatea lor.
De aici, este o problemă doar de a şti de ceea ce este nevoie pentru a menţine acest avânt pentru a merge către noua direcţie. Asta necesită suport specific şi siguranţă, iar asta include:
Să ajuţi oamenii să înveţe idei noi, proceduri şi structuri. Invăţarea nu se întâmplă pur şi simplu, ea trebuie planificată şi organizată.
Oamenii au nevoie de stabilitate şi conexiune cu locul din care vin. Invăţarea şi creşterea sunt construite pe ceea ce deja ştim şi în concordanţă cu tiparul gândirii noastre actuale. Trebuie să existe o conexiune între trecut şi prezent, altfel oamenii îşi pierd echilibrul mental şi emoţional. Aceasta vine prin comunicare eficientă şi structurată. Dacă este făcută bine, creează siguranţa de care oamenii au nevoie pentru a trece prin provocările inerente de confuzie şi haos din sistem.
Rezultatele schimbărilor au nevoie să fie măsurate, revizuite şi discutate la ceva timp după ce schimbările sunt implementate pentru a vedea dacă rezultatele dorite au fost atinse. Măsurătorile ar trebui făcute într-un mod uşor de perceput şi agreat de oameni. Feedback-urile ar trebui comunicate tuturor celor implicaţi în proces.
Pentru a realiza toate acestea este necesar un anumit set de credinţe, abilităţi, deschidere către nevoile altora şi acuitate perceptuală.
Despre aceste lucruri este vorba în acest curs.